Productpresentatie innovatie is hot

Innoveren in productpresentatie is hot

Productpresentatie is hot, zo blijkt uit de 5e editie van Packaging Innovations in Nederland. Innoveren in en inspiratie voor verpakkingen en display was het thema van Packaging Innovations in Amsterdam-Zaanstad, verklaart Easyfairs.

Internationale sprekers behandelden de vier hoofdthema’s van deze editie: verpakkingsdesign, smart packaging, shopper marketing en biobased materialen. Voor de laatste inzichten en sprekers over deze hot topics, werd samengewerkt met content partners als BNO NEXTpack, The Dieline, het internationale platform voor verpakkingsdesign, het Instore Shopper Marketing Instituut, Green Serendipity en Kenniscentrum Papier en Karton.

De PI Award 2016, de prijs van de belangrijkste innovatie op het event, is gewonnen door Eshuis met de Christmas Bow-label voor Coca-Cola. Deze innovatie verdient de Award omdat het om een complexe innovatie gaat. Technische uitdagingen zijn in relatief korte tijd genomen, aldus Easyfairs. De Jar Bag van firma Schur Star won de tweede prijs en de Foodmailer van Bunzl Retail & Industry de derde prijs.

De volgende editie staat gepland op 10 tot en met 12 april 2018 in Utrecht.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *