Van Oordt’s broodbeleg in een nieuw jasje

Van Oordt's broodbeleg in een nieuw jasje

De twaalf smaakvarianten van Van Oordt’s broodbeleg zijn in een nieuw jasje gestoken. Het bedrijf heeft de restyling ingezet om het assortiment een meer eigentijdse uitstraling te geven en meer eenheid te brengen in het design van alle verschillende … verpakkingen, aldus de toelichting van de verpakkingsproducent.

Een nieuw grafisch element dat een centrale plek in het ontwerp inneemt, is de vorm van de boterham. Petra de Jong, product development bij Van Oordt): ‘Vorig jaar hebben we Van Oordt’s VarieJantjes geïntroduceerd. Kenmerkend voor het design van de doosjes was het contrast van het zwarte logo in de vorm van een boterham met de frisse kleuren en de witte achtergrond. Gezien de positieve reacties hierop was het voor ons een logische stap om dat ontwerp door te trekken naar de portieverpakkingen zelf.’

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *