DS Smith blijkt een constante factor te zijn bij de display Superstar Awards. Ook tijdens de 25e editie van de felbegeerde Oscars van deze branche, werden de Packaging Strategists van DS Smith onderscheiden voor hun creatieve en innovatieve producten van golfkarton en scoorden met hun bijzondere uiterlijk. De prijzen werden dit keer toegekend tijdens de “Nacht van de sterren” in de Rheingoldzaal in Düsseldorf.
De door DS Smith ontworpen display voor energiedrank-fabrikant Red Bull display won brons in de categorie “Golfkartonnen displays groter dan 40 x 60 cm”. De bijzondere 3D-display van golfkarton vormt een variatie op de Red Bull Event Car, bekend van talrijke actie-, sport-, muziek-, cultuur- en gaming-evenementen. De display is bedrukt in hoogwaarde offsetdruk en afgewerkt met lak en garandeert maximale aandacht op het verkooppunt. De open constructie trekt de aandacht naar de blikjes die zijn opgestapeld in de motorruimte, cabine en achterbak. Ondanks de afmetingen kan de constructie op het POS dankzij geprefabriceerde onderdelen door slechts één persoon zeer snel worden opgezet: minimale handling voor een optimale hoeveelheid emotie en merkbeleving.
De Vittel Vrucht Display won zilver in de categorie “Golfkartonnen display, toonbank- of vloerdisplay met basisafmetingen tot en met 40 x 60 centimeter (1/4-pallet), artikelen dragend. Als centrale blikvanger laten de van veraf zichtbare, driedimensionele posteropzetstukken in de vorm van een aardbei en een citroen er geen twijfel over bestaan welke vruchten voor de productie zijn gebruikt. De open, stevige trays bieden plaats aan in totaal 60 flessen en garanderen tevens dat de artikelen gemakkelijk uit het display kunnen worden genomen.
De merkwaarden van de innovatieve water-plus-drank, die helemaal geen kunstmatige aroma’s, conserveringsmiddelen en zoetstoffen bevat, worden optimaal overgebracht door het natuurlijke, zuivere wit en de hoogwaardige afbeeldingen.