SOGOOD ontwerpt verpakking voor gezonde tortilla

Bernadette Kooijman ontwikkelt natuurlijke tortilla's

Bernadette Kooijman, oprichtster en eigenaar van startup-bedrijf Switchback Foods, wil mensen gezonder laten eten door middel van lekkere en gezonde producten. Daarvoor heeft zij alternatieve tortilla’s ontwikkeld met 45% groenten in de tortilla’s zelf op basis van biet en wortel. SOGOOD ontwikkelde de verpakking voor het nieuwe merk tortilla.

‘Een wereldprimeur waarvoor ik een merknaam zocht en verpakkingen die de consument uitnodigen het eens te proberen. In de naaste toekomst zullen onder het nieuwe merk ook andere producten het daglicht zien, zegt Kooijman.’

Echt en puur
Rob Verhaart, creatief directeur van SOGOOD: ‘De door ons ontwikkelde merknaam No Fairytales maakt meteen duidelijk dat Bernadette Kooijman geen holle praatjes verkoopt. Haar producten zijn eerlijk, echt en puur zonder onnodige toevoegingen. Om dit naar de consument duidelijk te maken hebben we een verpakking ontwikkeld waar het product de hero is. De teksten op de facing hebben we een kleine avontuurlijke twist meegegeven en zijn verweven met natuurlijke ornamenten. De frosted look versterkt het verse en natuurlijke karakter van de producten’.